

منبع من:http://karbobala.com/news/info/1880
آقا به جان زینبت امسال اربعینت مرا بطلب اقا میدانم که بسیار نالایقم اما به قطع مهربانی و رحمت تو بسیااااااااار بیشتر از بدی و گناهان من است. چشم انتظارم آقا. تو رو به خدا بطلب
3 دسته روايت درباره دلايل...ما را در سایت 3 دسته روايت درباره دلايل دنبال میکنید
برچسب: كربلايت, نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: يکشنبه 9 مهر 1396 ساعت: 15:32
این چه غمی است نهفته در نام تو که بی اختیار دل ها را می شکند و اشک را در پشت پلک ها بی قرار می کند و آسمان چشم را بارانی ؟!این گریه دست ما نیست....ما برای ثواب گریه نمی کنیم ...چه کس می تواند برای ثواب گریه کند؟گریه کردن بال بسته می خواهد...دل شکسته میطلبد...ما دق می کنیم اگر برای تو گریه نکنیم...یا لیتنی کنت معک فافوز فوزا عظیما...بس که نالیدم دلم شش گوشه شد...این شبا برای ظهور مولا دعا 3 دسته روايت درباره دلايل...ما را در سایت 3 دسته روايت درباره دلايل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: يکشنبه 9 مهر 1396 ساعت: 15:32
?گردآوری : بخش سرگرمیمنابع : safanews2.mihanblog.comsefidak.comtebyan.netمنبع من:http://hasratekarbala.persianblog.ir/تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت باد. خواهش میکنم دعا کنید آقا منو بطلبند. التماس دعا . خیلی دعام کنید.? 3 دسته روايت درباره دلايل...ما را در سایت 3 دسته روايت درباره دلايل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: يکشنبه 9 مهر 1396 ساعت: 15:32


منبع من:https://www.tasnimnews.com
سلام به همگی. پیکر برادر عزیزمون به میهن بازگشته و در نجف آباد اصفهان ارامش یافت. به خانواده عزیزشون به خاطر برگشت این عزیز
تبریک عرض میکنم و برایشان صبر ارزو میکنم. برای شادی روحشان صلوات.
3 دسته روايت درباره دلايل...ما را در سایت 3 دسته روايت درباره دلايل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: يکشنبه 9 مهر 1396 ساعت: 15:32